Recent comments

Friss Hírek

BALOTELLI: Ne engem hibáztassatok!

Hamar kipottyant a brazíliai vb-ről az olasz labdarúgó-válogatott, nem kímélik a csapatot a kritikusok.


Kijut a jóból egyik legnagyobb csillaguknak, Mario Balotellinek is, akit egyébként saját csapattársai sem kíméltek.  

„Mario Balotelli vagyok, huszonhárom éves, és nem tehetek arról, hogy nem olasznak születtem. De nagyon akartam ebben a válogatottban szerepelni, mert mindig is itt éltem, nagyon vártam ezt a világbajnokságot, és most roppant szomorú, dühös és csalódott vagyok. Igen, talán lőhettem volna egy gólt Costa Rica ellen, igaz, na de akkor mi van? Mi a probléma? Ne engem hibáztassatok, én mindent beleadtam most is! A lelkiismeretem tiszta, készen állok arra, hogy előre lépjek, magasra emelt fejjel. Büszke vagyok arra, hogy tettem valamit a hazámért. Egyébként szörnyű, hogy mindig előállnak afrikai származásommal a kritikusok, pedig mi feketék, ahogyan mások hívnak minket, soha nem tagadjuk meg egymást, ebben fényévekkel mások előtt járunk. Szégyen, hogy mindig ezzel jönnek… És ők az igazi olaszok?" – idézi az éket a gazzetta.it. 

forrás: NSO