Recent comments

Friss Hírek

Milan: Salamon végre felépült és már a csapattal edz


A Milan januárban igazolt védője Bartosz Salamon végre a csapattal készülhet, és minden erejével azon van, hogy visszanyerje formáját.


A fiatal játékos a Milan Channelnek nyilatkozott.

”Az első benyomásaim nagyon pozitívak. Itt minden adott, hogy mi a lehető legjobbat hozzuk ki magunkból. Tíz napja edzhetek együtt a csapattal, és azon dolgozok, hogy visszanyerjem a formámat. Egy hónapja vagyok itt, de még nem vagyok a legjobb állapotban.

Jól kijövök mindenkivel, és fantasztikus lehetőség számomra ilyen nagyszerű játékosok mellett fejlődni. Nyugodtan kell dolgoznom. A csapattársaim sokat segítenek, és jó tanácsokkal látnak el. Remélem, hogy én is részese lehetek majd a Milan fiatalítási projektjének.”

Salamon sokat köszönhet egykori edzőjének, Alessandro Calorinak, aki a középpálya helyett a védelemben találta meg az igazi helyét.

”Számos edzővel dolgoztam már, és mindenkitől sokat tanultam, de a karrierem akkor vett nagy fordulatot, amikor Calori mester betett a védelembe. Ennek köszönhetem, hogy most itt vagyok.”


forrás: acmilan.hu