Recent comments

Friss Hírek

Juventus: Nedved szeretné újra a csapatban látni Ibrát


A Juventus legendája és jelenlegi igazgatója, Pavel Nedved elmondta, hogy szeretné, hogyha szeretett klubja ismét leigazolná Zlatan Ibrahimovicot.


A 31 éves csatár 2 évet töltött Torinóban, mielőtt elhagyta a csapatot a 2006-os Calciopoli botrány hatására.

"Nem fogom titkolni, hogy szeretem Ibrahimovicot" - mondta Nedved, a jelenleg a PSG-ben játszó Ibra korábbi csapattársa.

"Számomra ő a világ top3 játékosának egyike, egy szinten áll Lionel Messivel és Cristiano Ronaldóval. Képes jobbá tenni egy egész csapatot. Ki ne szeretné a csapatában tudni? Én biztosan szeretném."

Ibra ügynöke Mino Raiola, aki korábban a cseh aranylabdás ügyeit is intézte, és aki jelenleg többek között Paul Pogba képviselője is.

"Állandó kapcsolatban állok Raiolával. Meg kell mondanom, hogy a klub nagyon jó munkát végzett, hogy szerződtette Pogbát. Már az első alkalommal, amikor játszani láttam, tudtam, hogy milyen minőségi játékos. Figyelembe véve a személyiségét és azt, hogy 19 éves, ő egyedi."

Ami Ibrahimovicot illeti, ő biztosan betöltené a Juventus által régóta áhított "top csatár" kategóriát.

"Nem volt lehetőségünk igazolni egy igazi top csatárt. Egy bizonyos módon játszunk a csatárainkkal. Ha egy olyan játékost szeretnénk igazolni, aki jobb azoknál, akik már most is a csapatnál vannak, nagyon sok pénzbe kerülne, és jelen pillanatban nem áll rendelkezésünkre ez a pénz, és nem is akarunk ennyit költeni."

Nedvedet megkérdezték Antonio Conte jövőjéről is, ugyanis a mestert sok külföldi csapat esetleges következő edzőjeként emlegették az elmúlt hetekben.

"Nyugodtak vagyunk a helyzetet illetően. Nem fogom őt elengedni, amíg a klubnál vagyok. Conte már játékosként is tanácsokkal látott el, de edzőként még pozitívabban csalódtam benne.

 Napi szinten követem a munkáját, és azt kell mondanom, hogy egy nagyszerű karrier áll előtte."

forrás: Juventusfc.hu