Recent comments

Friss Hírek

Capello: Tottiban még mindig van néhány év


Fabio Capello az olasz RAI Radiónak nyilatkozva egyszerre beszélt korábbi két játékosáról, Antonio Cassanóról és Francesco Tottiról. 


Előbbit kárhoztatta tehetségének elpazarlása miatt, míg utóbbit dicsérte azért, amit eddig elért pályafutása során. 

Az oroszok szövetségi kapitányát először arról kérdezték, mit szól hozzá, hogy Cassano állítólag csúnyán összeveszett edzőjével, Andrea Stramaccionival. 

„Nagy kár érte. Sokkal többet kihozhatott volna a karrierjéből, mint amennyit eddig elért. Reméltem, hogy a fia születése után végre felnő, de sajnos mindig csak ugyanazok a dolgok ismétlődnek vele. Jó gyerek, nagylelkű, de képtelen felfogni, hogy mindig vannak bizonyos határok, és ha elveszti az önkontrollját, senki sem tudja megállítani” – mondta a 66 éves szakember, akinek a Románál és a Real Madridnál is volt játékosa a megzabolázhatatlan Inter-csatár.

Tottiról ugyanakkor valósággal áradozott korábbi edzője.

„Totti egyszerűen bajnoknak született, és mint ilyen, kifogyhatatlan a zsenialitásból. A gyorsaságából talán már veszített, de a technikája feledteti mindezt. Én voltam az, aki először ebben, a neki illő szerepkörben játszattam, mert észrevettem, hogy egészen kivételes hatékonysággal lő kapura minden meccsen. Ő sem játszhat örökké, de szerintem még mindig benne van néhány év” – mondta Capello.

forrás: NSO