Recent comments

Friss Hírek

Stekelenburg: Menni akartam



Maarten Stekelenburg mostantól elmondása szerint mindenképpen el akart igazolni az AS Roma gárdájától, így jelenleg érthető módon roppant csalódott. 


A transzfer az utolsó utáni pillanatban hiúsult meg, miután a hálóőr a klub engedélyével már elrepült Londonba, ám a fővárosiak visszarendelték, mert a kinézett helyettest, Vivianot nem sikerült megszerezniük.


A holland portás elmondta: mostantól csak arra koncentrál, hogy visszaszerezze a helyét a Roma kapujában, de természetesen csalódottnak érzi magát az üzlet meghiúsulása miatt.

"Nagyon csalódott vagyok, hogy az átigazolásra nem került sor." - nyilatkozta a 1,5 éve hatalmas reményekkel érkező Stek a Sport Promotion NL-nek. "Bíztam benne, hogy máshogy fog végződni ez a sztori."

"Ez egy nagy csapás számomra, biztosan egy kis időbe fog telni, hogy túltegyem magam rajta, de profi vagyok, így mostantól csak az lesz a célom, hogy újra én legyek az első számú választás kapus posztra a Románál."

"Csatlakozni akartam a Fulham-hez, ahol garantáltan sok játékidőt kaptam volna."

"Nem hibáztatok senkit, amiért a dolgok végül így történtek. A Roma a kezdetekkor kijelentette nekem, hogy csak akkor adnak el, ha sikerül venniük egy megfelelő helyettest. Ez nem sikerült, ők pedig csak tartották magukat a szavukhoz."

"Az, hogy az üzlet nem jött létre most, nem jelenti azt, hogy nem fog létrejönni máskor. Nyáron majd újra kiértékeljük a helyzetet."

A 30 éves kapus Zdenek Zemannál vesztette el a helyét a kezdőben néhány apróbb hibája nyomán, a mester azóta Manuel Goicoecheának szavaz bizalmat.

A Farkasok Viviano mellett a Santos kapusát, Rafael-t is megpróbálták megszerezni, sikertelenül. Érdekes kérdés ugyanakkor, hogy mi lesz akkor, ha Zeman netán távozik, akár év közben, akár a szezon végén.

Az esetleges helyettesénél talán több bizalmat kap majd Stek, aki így maradhatna az olasz fővárosban - de mindez persze puszta felvetés.

forrás: azzurri.co.hu