Recent comments

Friss Hírek

Salamon: Meg akarom ragadni a lehetőséget



A Milan legutolsó téli szerzeménye, Salamon tegnap hivatalos sajtótájékoztató keretében mutatkozott be, vallott érzéseiről, terveiről.


Az erőnlétéről: “Sokat edzem, kétszer annyit, mint a többiek, hogy minél előbb visszatérhessek. Remélem a következő héten már a többiekkel együtt edzhetek. Nagyon jól érzem itt magam, mindenki segítőkész.”

Allegriről: “Nem beszéltem vele. Majd ha visszatérek a többiek közé sort kerítünk rá.”

Teljesítményéről: “A Bresciánál jól játszottam, most azon dolgozom, hogy a Milannál még jobb legyek.”

A pozíciójáról: “Középpályásként kezdtem, nem sok játékosnak volt ilyen adottságai, mint nekem. A Foggiánál nem játszottunk registával, így hátrébb kerültem, így lettem védő.”

Példaképeiről: “Nincsenek konkrét példaképeim. Régebben a középpályások inspiráltak, mára a belső védőket követem figyelemmel. Itt is rengeteg nagyszerű játékos van. ”

Fejlődéséről: “Az első pár hónapban meg kell nézzük, hogy miben kell fejlődnöm. A gyorsaságban biztos. A Serie B-ben nem voltak olyan gondjaim, hogy a csatárok gyorsabbak lettek volna nálam, de a Serie A az más. Majd meglátjuk.”

Átigazolásáról: “30-án este még azt hittem a Bresciánál maradok, másnap már hívtak, hogy menjek és induljak a Milanhoz aláírni a szerződést. Minden nagyon gyorsan történt.”

Céljairól: “Jelenleg fel akarok épülni és csatlakozni a többiekhez. Utána ki szeretném használni a lehetőségeimet amiket az edzőm ad nekem. A következő évben is itt akarok maradni.”

Stílusáról és a számválasztásról: “Nesta mindig is inspirált. Imádtam, de nem mondanám azt, hogy hasonlítok rá. A 14-s mezt választottam, ez volt a Bresciában is a számom.”

A Milan fiatalításáról: “A Milan egy új projektet kezdett fiatal játékosokkal. A következő hónapokban arra akarok koncentrálni, hogy minél jobb legyek és igazi részese lehessek ennek a tervnek. Nagyon jó itt lenni. Most már csak meg kell ragadjam ezt a lehetőséget.”

Raioláról: “Raiola azt mondta, hogy ez életem lehetősége, használjam ki. Álmaim klubjában lehetek, nem akarom elszúrni ezt a lehetőséget amit kaptam. Emlékszem, 3 éve megnéztem egy Napoli-Milan meccset és rögtön tudtam, hogy egyszer itt akarok játszani. Az az álmom, hogy ezt a mezt viselhetem.”

A múltjáról: “A Lech Poznanban kezdtem el focizni, majd 2 játékosmegfigyelő hozott át Olaszországba. “


forrás: acmilan.hu