Recent comments

Friss Hírek

Saha: Azért vagyok itt, hogy segítsek



Tegnap hivatalosan is bemutatták a Lazio új játékosát, a francia Louis Sahát.


A 34 éves játékos nem rendelkezett élő szerződéssel, így kerülhetett Rómába az átigazolási időszak lejárta után, ahol kisegítheti a Laziót a sérülések okozta problémák miatt.


Miroslav Kloséval hetekig nem számolhat Vladimir Petkovics, a Lazio edzője, így a Sasoknak mindenképpen szükségük volt egy támadóra. Tegnap pedig hivatalosan is bemutatták a francia támadót, aki a 28-as mezt választotta.

" Nagyon boldog vagyok, hogy egy nagy klubnál lehetek. Remek csapathoz érkeztem, ami örömmel tölt el engem. A legjobbamat próbálom majd nyújtani. Tudom, hogy hétvégén egy fontos meccs előtt állunk, a Napolival játszunk, és azért vagyok itt,hogy segítsek. " - fogalmazott Saha.

A transzferrel kapcsolatban megszólalt Claudio Lotito, a Lazio elnöke is.

" A múltja őt igazolja, remek játékos, hatalmas motivációval érkezett a Lazióhoz. Azért van itt,hogy segítsen nekünk ebben az időszakban, amikor több sérültünk van - nekünk viszont változatlanok a céljaink.


Fontos elmondanom,hogy nem Klose pótlására érkezett. Amint visszatér Miroslav, több opciónk lesz támadásban." - mondta el Lotito.

A Lazio a Napoli ellen játszik egy nagyon fontos mérkőzést a hétvégi bajnoki fordulóban.


forrás: azzurri.co.hu