Recent comments

Friss Hírek

Inter: Kovacic büszke a Sneijdertől örökölt 10-es mezre


Nagy elismeréssel köszöntötte, ugyanakkor nagy felelősséget is rakott Mateo Kovacic nyakába az Inter, amelynél a 10-es számú mezt viseli majd a fiatal horvát játékos.

A választás illik Kovacic posztjához, hiszen alapvetően támadó középpályás, ráadásul szabad is a mez, hiszen az épp januárban eligazolt Wesley Sneijder viselte eddig. 

Korábban pedig olyan játékosokon volt, mint Roberto Baggio vagy Ronaldo. Így van mit bizonyítania a 18 éves játékosnak, aki már azon is elcsodálkozott, hogy a milánói csapat leigazolta.

"Egy kicsit meglepődtem a híváson, de nagyon büszke és boldog vagyok, hogy egy ilyen klubnál lehetek" - mondta bemutatásakor Kovacic.
- "Megtisztelő az is, hogy ezt a mezt viselhetem, de nem csak a hátamon lévő szám miatt kell jól játszanom."

Amikor példaképéről kérdezték, így válaszolt a fiatal labdarúgó, aki a Siena elleni vesztes meccsen már be is mutatkozott az előző fordulóban: "Robert Prosinecki a mindenkori kedvencem, de szeretném önmagamat adni. 

A lényeg, hogy mindent beleadjak. Tetszik az itteni taktika, és szerintem sokat tudok hozzátenni az egészhez középen. A középpálya mélyebb részén, de támadóbb szerepkörben is tudok játszani. De ez nem rajtam múlik, az edző feladata megmutatni a helyemet."


forrás: hatharom.hu