Recent comments

Friss Hírek

Azzurri: Verratti elégedett



A fiatal középpályás elégedett teljesítményével, és bár szeretett volna a kezdőcsapatban helyet kapni, tisztában van vele,hogy még pályafutása elején jár - és a Serie A-ba való visszatérést sem zárta ki.


"Természetesen nagyon boldog vagyok az első válogatottban szerzett gólom után" - kezdte Verratti.

" Gila elkérte tőlem a labdát, és ő a játékszer fedezésében nagyon jó, szóval rögtön adtam neki. Meg kell köszönnöm neki a gólpasszt. Prandelli mester többször mondta már, hogy ne próbálkozzam a becsúszásokkal a pályán, a játékom ezen részének még rengeteget kell fejlődnie. Minden gyerek arról álmodik, hogy egyszer Pirlóval játszhasson együtt, nekem ez sikerült.


A pálya ugyanazon pontján játszunk, nagyszerű futballista Andrea. Boldog vagyok Franciaországban, örülök, hogy megannyi nagyszerű játékossal játszhatok együtt a PSG-ben. 

Biztos vagyok benne, hogy ez segít nekem fejlődni, de szeretnék visszatérni a Serie A-ba. 

Ez az álmom. " - fogalmazott a fiatal játékos, aki a nyáron váltott klubot: a Serie A-ba feljutó Pescarától a francia PSG-be szerződött.


forrás: azzurri.co.hu