Recent comments

Friss Hírek

Andreazzoli: Nem a kihagyott büntető döntött



Aurelio Andreazzolival szerint nem Osvaldo kihagyott tizenegyese miatt kapott ki a Roma a Sampdoriától.


A mérkőzésen Erik Lamela gólját a játékvezető 0:0-ás állásnál nem adta meg, majd Osvaldo tizenegyesből egalizálhatott volna, azonban a büntető kimaradt és a hazaiak nem sokkal később megduplázták a vezetésüket és végül 3:1-re nyertek.

"Lamela gólja nekem szabályosnak tűnt, míg Pjanic lövésénél pedig mintha kezezés lett volna, de az ismétlés megmutatta, hogy az elsőnél a játékvezetőnek volt igaza.


Az incidensek mindig döntőek egy meccsen, de a futball annyira gyors ma már, hogy érthető, ha hibáznak a játékvezetők."- mondta Andreazzoli.

"Ami pedig a tizenegyest illeti, hogy ki a Roma kijelölt tizenegyes rúgója?


Az elmúlt 20 évben Totti volt, így én is őt választottam. Nem tudom megmondani, hogy miért Osvaldo végezte végül el.
Nem volt még alkalmam megkérdezni tőle. Talán megbeszélték egymás között, nem tudom."

"Egyébként az egész meccset nem lehet ehhez az egy esethez kötni. Jól játszottunk, elégedett vagyok a teljesítménnyel, mert a játékosok mindent megtettek, amit kértem."

"A héten sokat dolgoztunk az önbecsülésen, hiszen az volt a cél, hogy a játékosok visszanyerjék az önbizalmukat. Lamela például nagyon sok áldozatot hozott, hiszen megkértem, hogy azon az oldalon játsszon.


Összességében nem játszottunk rosszul, de ha az eredményt nézzük, akkor ez nem a mi napunk volt." 

forrás: asroma.hu