Recent comments

Friss Hírek

KEITA: Ez egy remek csapat

Nem sokkal a szerződése aláírását követően már interjút adott a Roma új szerzeménye.


A mali játékos ingyen érkezik a Valenciától a Romához és miután aláírta az 1 évre szóló szerződését, máris interjút adott.

"Ez egy nagy klub, komoly célokkal. Erről az ajánlatról már három hónappal ezelőtt tudtam, tehát volt elég időm átgondolni és dönteni. A Barcelonával számos trófeát nyertem, de még továbbra is sikeréhes vagyok és szeretnék ennek a csapatnak a mezében is trófeákat nyerni. 


Elsősorban a tapasztalatommal fogok hozzájárulni a Roma szerepléséhez, különösen a BL-ben, bár persze vannak itt azért olyan erős és remek játékosok, mint Totti és Gervinho. Már láttam a Romát játszani és nekem úgy tűnt, hogy ez egy remek csapat, véletlenül egyik csapat sem lesz második a hazája bajnokságában. Remélem, hogy gólokkal és gólpasszokkal sikerül hozzájárulnom a csapat sikeres szerepléséhez és ezzel boldoggá tudom majd tenni a szurkolókat."- nyilatkozta Keita a Roma Channel-nek. 

forrás: asroma.hu