Recent comments

Friss Hírek

Pepe: Soha nem volt kétségem afelől, hogy visszatérek

Simone Pepe bízik benne, hogy az új szezonban a Juventusba és az olasz válogatottba is visszaverekszi magát.



A 29 éves szélső súlyos sérülése miatt idén csak 26 percet tudott a pályán tölteni.

“Nagyon nehéz visszanyerni a normál izom működést. Eddig 60%-os vagyok, de minden rendben megy. Az edzővel és a klubbal is beszéltem a a visszatérésemről. 

Jelenleg a nyaralásomat töltöm, de kapcsolatban vagyok a gyógytornásszal. A többi csapattársamtól eltérően én egy héttel hamarabb térek vissza Torinóba és találkozom Antonio Conte vezetőedzővel, mielőtt elkezdődne a szezon előtti felkészülésünk.” – nyilatkozta Pepe a Sky Sport Italiának.

“Remélem, hogy júliusban már a csapattal edzhetek és augusztusra teljesen bevethető állapotban leszek. Az a célom, hogy minél előbb visszatérjek és ha elérem a korábbi szintem, akkor úgy hiszem, hogy Cesare Prandelli is ismét számolni fog velem.”

A korábbi Udinese játékos eddig 23 alkalommal szerepelt a válogatottban és a sérülése nagyban hozzájárult ahhoz, hogy Conte idén nem nagyon alkalmazta a 4-3-3-as formációt.

“Soha nem volt kétségem afelől, hogy visszatérek, végig ennek szellemében dolgoztam.”

Pepe biztos benne, hogy a 2013/14-es Bajnokok Ligája szezonban egy még erősebb Juventus tagja lesz.

“Az új igazolások? Erős csapatunk van, amit megmutattunk az elmúlt két évben. Az új érkezőket üdvözölni fogja a csapat, de hagyni kell a vezetőséget nyugodtan dolgozni. Idén ott voltunk a Bajnokok Ligájában, de voltak olyan csapatok, mint a Bayern München, aki erősebbnek bizonyult nálunk. A követlező szezonban újra megpróbáljuk.”

forrás: Juventusfc.hu