Recent comments

Friss Hírek

Lazio: Dias nem akar hazamenni

Egyes feltételezések szerint a Lazio kezdőjéből tavasszal többször kimaradó André Dias nem érzi jól magát Rómában, és szeretne hazatérni Brazíliába. 


Ezt azonban most ő maga cáfolta határozottan, mondván, hogy nagyon jó neki a Laziónál, és nemcsak hogy maradni akar, itt kívánja befejezni pályafutását. 

„Hogy vissza akarok térni Brazíliába? Hazugság. Sosem gondoltam vagy mondtam ilyet.” – nyilatkozta az Il Messaggero címú lapnak a 34 éves védő.

„Ha néhány évvel ezelőtt teszik fel nekem ezt a kérdést, valószínűleg igent mondtam volna, de boldog vagyok Rómában, és a fiam arra kért hogy maradjak – a család pedig a legfontosabb számomra.”

„Van hátra még egy év a szerződésemből, imádom a szurkolókat, és sosem leszek elég hálás a klubnak azért, amit nekem adott. Itt szeretném befejezni a karrieremet. Látva, hogy az elmúlt pár hónapban nem úgy játszottam ahogy tudtam volna, most őrült módjára edzek, hogy jövőre a szurkolók az igazi Diast lássák.”

forrás: azzurri.co.hu