Recent comments

Friss Hírek

Donati: Csalódott vagyok, hogy nem játszhattam a Serie A-ban

Keserű szájízzel távozott Olaszországból Giulio Donati, a kétmillió euróért az Internazionalétól a Bayer Leverkusenhez igazoló 23 éves védő.



A hátvéd szerint nem kapta meg azt a lehetőséget, amit megérdemelt volna, s bár szívesen maradt volna Olaszországban, de esélye nem lett volna pályára lépni.

„A fiatal külföldiek sokat elérhetnek a Serie A-ban. Például Kevin Strootmant rengetegen követik az olasz klubok közül, pedig a korosztályos Eb-n bebizonyítottuk, hogy jobbak vagyunk, mint a hollandok, hiszen az elődöntőben megvertük őket.

Muszáj megbízniuk a kluboknak az olasz fiatalokban. Elvégre ha megadják a lehetőséget a külföldieknek, akkor miért nem adják meg egy olyan olasznak, aki ezüstérmet nyert az U21-es Európa-bajnokságon?” – tette fel a kérdést Arrigo Sacchit visszhangozva a Gyógyszergyáriak igazolása, aki azonban meglátta a helyzetben a pozitívumot is.

„Nagyszerű lett volna, ha visszatérhetek az Interhez, és játszhatok a Serie A-ban, de Olaszországban sehol nem kaptam lehetőséget. Amikor a Bayer Leverkusen elém tett egy négy éves szerződésajánlatot, akkor nem tudtam nemet mondani a lehetőségnek. Csalódott vagyok, hogy nem játszhattam a Serie A-ban, de boldoggá tesz, hogy lehetőséget kapok a Bajnokok Ligájában.”

forrás: hatharom.com