Recent comments

Friss Hírek

Garcia: A filozófiám a támadó futball

A Roma új mesterét New Yorkban mutatták be.

 
A 49 éves francia szakember 2 éves szerződést kötött a Romával és a három nyelven tartott sajtótájékoztatón mutatták be.

"Először is egy gondolat erejéig szeretnék kitérni volt csapatomra a Lillere, az elnökükre és a szurkolóikra. Náluk indult el a profi karrierem és ott lehettem sikeres azzal, hogy bajnoki címet és kupát nyertem. Hatalmas megtiszteltetés az, hogy most a Romához igazolhattam."- kezdte Garcia.

"Anélkül, hogy ma belemennénk a futballal kapcsolatos filozófiámba, a későbbi, római sajtótájékoztatón szeretnék sokkal inkább taktikai és technikai dolgokról beszélni azért, mert az olasz újságírók most nem lehetnek itt."

"A filozófiám a támadó futball, de nem szabad elfelejteni, hogy a meccset csak jó védelemmel lehet megnyerni. Hűséges típus vagyok, 5 évet töltöttem a Lillenél és remélem, hogy a Románál is sokáig leszek. Azon leszünk, hogy a szurkolókat boldoggá tegyük. Sokan beszéltek nekem a Romáról, tudom, hogy mit jelentenek a klub és a játékosok, de el kell jussak Trigoriába, hogy személyesen találkozzak mindenkivel. Ez nagyon fontos. Most azon dolgozunk Sabatinivel, hogy tisztázzuk, milyen csapat legyen a 2013-14-es Roma."

Garciától megkérdezték, hogy beszélt-e már Francesco Tottival.

"Tudom, hogy Totti nagyon fontos játékos és számomra megtiszteltetés lesz, hogy beszélhetek vele, de persze ugyanez igaz a többi játékosra is. Én az a fajta edző vagyok, aki nagyon kedveli a játékosait annak érdekében, hogy közösen érjük el a céljainkat." 


forrás: asroma.hu