Recent comments

Friss Hírek

Milan: Galliani megmondja a tutit…

Adriano Galliani újságírók kérdésére összefoglalta a Milan átigazolási helyzetét.


Tévez Juventusba igazolásáról: “Nem vette el a kedvemet ez a dolog, így is rengeteg csatárunk van. Amíg valaki nem távozik, addig nincs érkező sem. Az az igazság, hogy nem tehettünk semmit, mivel nem volt tárgyalás sem. 

Túl erős lesz a Juve? Nem tudom. 2013-ban mi szereztük a legtöbb pontot (45), nem mondom, hogy erősebbek vagyunk, csak azt, hogy mi is erősek vagyunk.”

A távozó játékosokról: “Nem kaptunk ajánlatot Boatengért.

Robinho? A piac Brazíliában még mindig nyitva áll, július 15-ig.”

Flaminiről: “Ez egy nagyon kényes dolog. Ő fizetésemelést kért a szerződésének meghosszabbítása mellé. Nem egyeztünk bele. Meg szeretnénk tartani, ő is maradni szeretne, de alacsonyabb igények mellett történhet ez csak meg. Poli? Meglátjuk. Ha Flamini marad, akkor megvagyunk ezen a poszton, minőségben és mennyiségben is. Eddig 3 távozónk van (Yepes, Ambrosini és Bojan) és 3 érkezőnk (Cristante, Saponara és Vergara), ahogy mondtam, akkor érkezhet játékos, ha valaki előbb távozik.”

Tévezről: “Mitől gondolhatta meg magát? Attól, hogy nem próbáltam leigazolni. Akkor lett volna a célunk, ha valaki távozott volna.”

Balotelliről: “Hallottam a sérüléséről, kb. 15 napot kell kihagyjon.Kihagyhatatlan játékos, rá akarjuk építeni a jövőt.”

Az olasz fizetési botrányról: “Nem igazán ismerem a helyzetet, annyit mondhatok, hogy odaadtuk nekik néhány játékosunk szerződését, ahogy kérték.”

Igazolásokról: “Traoré és Taiwo távozhat.

Astori? Nem érdeklődünk érte, így is jó védelmünk van, itt van például Zapata aki megharcolt azért, hogy megvásároljuk.”
 
Hondáról: “Nincs semmiféle előszerződés, viszont érdekel minket a játékos, mint visszavont csatár.” 

Emanuelsonról és Vergaráról: “Valószínűleg marad Urby, ha nem érkezik érte egy megfelelő ajánlat. Vergara egészen biztosan marad, nagyon jól teljesít az U20-as VB-n, amiről július végén fog visszatérni.”

El Shaarawyról: “Nem beszéltem vele, csak az ügynökéről hallottam. Abatével és Balotellivel beszéltem a sérülésükről, illetve Montolivóval közöltem azt, hogy ő lesz a Milan új kapitánya.”

forrás: acmilan.hu