Recent comments

Friss Hírek

Miccoli: Futballista vagyok, nem maffiózó

A Palermo támadója, Fabrizio Miccoli bocsánatot kért azért, hogy viccelődött a maffia által meggyilkolt Giovanni Falconéval, ugyanakkor kiemelte, a hírekkel ellentétben nincs köze a bűnszervezethez.



A 34 éves játékostól a történtek miatt azonnal elköszönt a klubja, Dubaiba igazolhat.

A Palermo kapitánya, Fabrizio Miccoli nehéz időszakot tudhat maga mögött: előbb kiesett csapatával a Serie A-ból, majd állítólagos maffiaügyei miatt a bíróság előtt volt jelenése.

A korábban a Juventusban, a Benficában és a Fiorentinában is megfordult támadó a hírek szerint rendszeresen telefonbeszélgetést folytatott a hírhedt Antonino Lauricella fiával, Mauróval. 

A 34 éves játékos a felvételek tanúsága szerint a bűnszervezet ellen harcoló, 1992-ben a feleségével együtt meggyilkolt Giovanni Falconéval kapcsolatban tett vicces megjegyzéseket, emellett a maffia kisegítette egy tartozása kapcsán is. A korábbi olasz válogatott Miccoli könnyeivel küszködve beszélt az öt órás tárgyalást követően.

– Kérem a palermóiakat, bocsássanak meg nekem, erre kérem a családom is. Futballista vagyok, nem maffiózó. Ellene vagyok mindennek, amit ők képviselnek. Az elmúlt években nemcsak a Palermo kapitánya akartam lenni, hanem szerettem volna magam elérhetővé tenni az emberek számára is. Azt hittem igaz barátokra leltem, de tévedtem. Öt óra tárgyalás után egy új Fabrizio Miccoli született, be kell fejeznem a hülyéskedést, és fejlődnöm kell – mondta a támadó.

A Palermo elnöke, Maurizio Zamparini közben kijelentette, az események miatt a jövőben nem számol a 34 éves játékossal, aki Dubaiba, az Al Nasr együtteséhez igazolhat.

forrás: csakfoci.hu