Recent comments

Friss Hírek

Serie A: Megvan a bajnokság kezdési időpontja

Kijelölték az olasz élvonalbeli labdarúgó-bajnokság 2013–2014-es szezonjának kezdési időpontját. 


A Serie A előttünk álló idénye augusztus 25-én rajtol, és május 18-án fejeződik be. 

A Serie A 2013–2014-es szezonjában három hétvégén lesz szünet a válogatott meccsek miatt: szeptember 8-án, október 13-án és november 17-én. 

Továbbá három hétközi fordulót rendeznek, szeptember 25-én, október 30-án és március 26-án. 

A bajnokság sorsolását júliusban készítik el.

Az Olasz Kupa időbeosztását is elkészítették: az első fordulót augusztus 4-én (vasárnap) rendezik, a másodikat augusztus 11-én, a harmadikat augusztus 17-én, a negyediket december 4-én, az ötödiket január 9-én. 

A negyeddöntőkre január 22-én kerül sor, az oda-vissza vágós rendszerű elődöntőket február 5-én és 12-én bonyolítják le. A finálét május 3-án rendezik.

forrás: NSO