Recent comments

Friss Hírek

Garcia: Azért jöttem, hogy trófeákat nyerjek

A Roma frissen kinevezett mestere felállította a két legfőbb célt a következő szezonra: európai kupaindulást érő helyen végezni és legyőzni a római derbin a Laziót.

 
"Még nem beszélek olaszul, de szinte mindent megértek, hiszen spanyolul beszélek."- mondta Garcia a Gazzetta dello Sport-nak.

"Tudom, fontos az, hogy az ország nyelvén tudjam megértetni magam és meglátják, hamarosan folyékonyan beszélek majd olaszul."

"Nagyon sok tennivalónk van és Walter Sabatinivel, valamint Frederic Massarával készen állunk a feladatokra. Ismerem a csapatot, de hamarosan kezdődik a felkészülés és nekünk el kell kezdenünk tervezni."

"Ahogy azt már New Yorkban is mondtam, hűséges típus vagyok és remélem, sokáig lehetek a Roma edzője, ahogy a Lillenél is voltam."

Igaz, hogy Garcia még új az olasz labdarúgás vérkeringésében, azonban azzal tisztában van, hogy a szurkolókat mi érdekli a legjobban.

"Tudom, hogy mindenki azt várja, hogy a Roma visszakerüljön az európai kupaporondra. Ez alapvető fontosságú lépés és mi el fogjuk érni. Meggyőződésem, hogy hamarosan visszakerülönk az európai vérkeringésbe és azért is jöttem, hogy trófeákat nyerjek."

"Azt is tudom, hogy a derbi mennyire sokat jelent a római embereknek és a szurkolók számára az egyik legfontosabb, hogy a Laziót legyőzzük. Nagyon jól tudom, hogy ezek mennyit számítanak. Nem fogunk veszíteni."

"A mielőbbi viszont látásra, Hajrá Roma!" 


forrás: asroma.hu