Recent comments

Friss Hírek

Criscito: Nagyon közel álltam ahhoz, hogy a Milanhoz szerződjek

Domenico Criscito, az orosz labdarúgó élvonalban szereplő Zenit Szentpétervár balhátvédje a Sky Sport Italiának elárulta, pár éve nagyon közel állt ahhoz, hogy a Milanban folytassa pályafutását.

 
Az elmúlt hónapban már a Juventusszal, az Interrel, a Genoával, a Napolival és az AS Romával is szóba hozták Criscitót, aki elárulta, mielőtt 2011. nyarán a Zenithez igazolt, komoly Milan ajánlatot kapott.

“Nagyon közel álltam ahhoz, hogy a Milanhoz szerződjek. Amikor még a Genoa játékosa voltam, a Milan ajánlatot tett értem, de Enrico Preziosi elnök úr úgy döntött, hogy bármilyen jellegű tárgyalásokat 6 hónapra felfüggesztett. Ezek után már nem érkezett több ajánlat a Milan részéről, így a Zenithez igazoltam” – mondta Criscito a Sky Sport Italia mikrofonjainak.

“Előbb vagy utóbb szeretnék visszatérni Olaszországba, de jelen pillanatban a Zenitre koncentrálok. A klub hisz bennem. Az átigazolási időszakban bármi megtörténhet, de szinte biztos, hogy a következő szezonban is a Zenitben fogok játszani.”

“Sokkal jobban vagyok és remélem, hogy a Bajnokok Ligája selejtezőkre teljesen felépülök. Szeretnék trófeákat nyerni a Zenittel, miután már a bajnokságot első évemben megnyertem.”

“Ami az olasz válogatottat illeti, szeretnék visszatérni a nemzeti csapatba és részt venni a 2014-es brazíliai világbajnokságon. Naponta kétszer 100 százalékosan edzek, hogy a lehető leghamarabb játszhassak” – fejezte be Criscito, aki nemrég térdműtéten esett át, így értelemszerűen kikerült az olasz válogatott Konföderációs kupára utazó keretéből. A várakozások szerint augusztus végén épül fel sérüléséből.

Criscito a szezonban összesen 19 mérkőzésen lépett pályára és összesen 3 gólt szerzett. emellett 5 gólpasszt adott. A transfermarkt.co.uk 16 millió euróra becsüli a játékos értékét.

forrás: acmilan.hu