Recent comments

Friss Hírek

Bonera: A kétéves szerződés nem meglepetés

A Milan védelmének egyik veteránja beszélt a Milan Channelnek a saját szerződéshosszabbításáról (merthogy most toldották meg két évvel a kontraktusát) és Allegri maradásáról, amelyet jó döntésnek tart. 


Sőt, az is kiderül, hogy ő minden tekintetben bízik a Milan vezetésében, és szerinte nem is hibáztak az elmúlt 30 évben.
 
„Egyértelmű, hogy nagyon örülök a végső döntésnek, miszerint Allegri marad. Én mindig bíztam az elnök és Adriano Galliani tapasztalatában, mert egyetlen rossz lépésük sem volt az elmúlt 30 évben.”

„Ezeket a döntéseket a klub hozza, de ha a személyes véleményemet kell elmondanom, örülök hogy így döntöttek, és biztos vagyok benne, hogy megvolt rá az okuk.” – mondta a védő az edzőkérdésről.

„Minden esély megvolt arra hogy maradjak, de először beszélni akartam Gallianival, és amikor ez megtörtént, akkor megértette hogy maradni szeretnék, én pedig tudtam, hogy azt akarják, hogy maradjak.”

„A kétéves szerződés nem meglepetés, szerintem Galliani azért adott nekem két évet, mert az gondolja, jó hatással vagyok az öltözőre, de természetesen nekem az a legfontosabb, hogy játsszak még egy kicsit.”

forrás: azzurri.co.hu