Recent comments

Friss Hírek

Benatia: Szóban már megállapodtunk a Rómával

A marokkói játékos megerősítette, elhagyja az Udinese csapatát és a Romához igazol.

 
Benatia iránt több élcsapat is érdeklődött, azonban úgy tűnik, hogy a római projekt győzte meg leginkább.

"Még nem írtam alá, most arra várok, hogy a Roma tisztázza a részleteket az Udinesével. Azonban szóban már megállapodtunk."- nyilatkozta Benatia.

"Más csapatok? Nem akarok neveket említeni, de olyan klubokat utasítottam vissza, ahol lehetőségem lett volna a BL-ben játszani, továbbá két olasz csapatnak is nemet mondtam."

"Ami engem illet, alapvetően jobblábas belső védő vagyok egy négyes rendszerben, de játszottam már háromvédős felállásban is, mert tudok hozzá alkalmazkodni."

"Hogy kemény vagyok-e? Még sosem kaptam pirosat a pályafutásom során, igaz már elég sokszor közel voltam hozzá, hiszen egy védő nem nagyon nézheti tétlenül, hogy átjátsszák." 


forrás: asroma.hu