Recent comments

Friss Hírek

Stekelenburg: Nem értem mire megy ki a játék



Az AS Roma holland válogatott kapusa, Maarten Stekelenburg erősen háborog.


Mégpedig főként minap menesztett cseh edzőjére, Zdenek Zemanra dühös.

Példának okáért már többször megkérdezte tőle, miért mellőzi.

Tavaly december tizenegyedikén álltam utoljára a Farkasok kapujában – harsogta dühösen Stekelenburg. 


– Azt nem értem, miért kellett három kapuvédőt összevásárolnia az AS Romának. Mindenesetre én nem arra születtem, hogy az olasz A-ligában a kispadon üldögéljek.

Stekelenburg méltán hivatkozik arra, hogy egy világbajnoki ezüstérmes válogatott hálóőre.

Zeman mester ment, nem siratom el, mert nem adott lehetőséget, de nyáron távozom, ha a helyzetem nem javul. Elvégre az angol Fulham remek ajánlattal keresett meg.


forrás: Futballista.hu