Recent comments

Friss Hírek

Pallotta: Engem hibáztassanak a szurkolók


James Pallotta közleményben kéri a szurkolókat, hogy ne a klub igazgatóit szidják, hanem őt hibáztassák.


Zeman távozását követően a szurkolók Walter Sabatini és Franco Baldini ellen fordultak és egyre többször fordul elő Trigoriában tüntetés.

"Míg az eredményeket illetően egyáltalán nem vagyunk boldogak, addig én továbbra is hiszek a játékosainkban és vezetőinkben."- írta Pallotta a közleményben.

"Ahogy minden alkalommal mondtam, mi olyan csapatot építünk, amelyikre egész Róma büszke lesz, de ez időbe telik. Az átmeneti időszakban mindig lesznek olyan dolgok, melyek után már könnyű okosnak lenni, mert hozhattunk volna más döntést. 


Én is szomorú vagyok, hiszen mindannyian gyors eredményeket akartunk, de mióta hét hónapja a klub elnöke lettem úgy érzem, hogy sok szempontból jó irányba mozdultunk el és hiszek abban, hogy nagyszerű dolgokat érhetünk még el a csapattal."

"Az, hogy Baldinit és Sabatinit napi szinten támadják nem vezet eredményre és butaság. Ha valakit támadni akarnak, akkor támadjanak engem." 


forrás: asroma.hu