Recent comments

Friss Hírek

Anelka: Büszke vagyok, hogy a Juve mezét viselhetem






Nicolas Anelka elragadtatva nyilatkozott a Bianconerihez való csatlakozásáról.



A francia csatár a szezon végéig igazolt az Öreg Hölgyhöz a Shanghai Shenua együttesétől, s a 33 éves támadó elmondása szerint már otthon érzi magát Torinóban.

"Szeretném megköszönni mindenkinek a szívélyes fogadtatást." - nyilatkozta Nicolas a klub hivatalos honlapjának - "Boldog vagyok, hogy egy ilyen hatalmas klubnál lehetek."

"Nagyon büszke vagyok, hogy a Juventus mezét viselhetem. Mielőtt megérkeztem volna, pár korábbi csapattársamtól értesültem a klub nagyszerűségéről, s amint beléptem az öltözőbe, rögtön otthon éreztem magam."

"Az Olasz labdarúgás világszerte elismert, számos nagy játékos játszik ebben a ligában és tudom, hogy nagyon nehéz itt bajnokságot nyerni."

"Boldog vagyok, hogy egy ilyen nagy klubnál lehetek Olaszországban."

"A Juventusnak meg vannak a képességei ahhoz, hogy minden fronton sikeres legyen."

forrás: Juventusfc.hu