Recent comments

Friss Hírek

Acerbi: Nagy teher esett le a vállamról


Francesco Acerbi, a Chievo új középhátvédje elmondta, nagy teher esett le a válláról és örül a Milanból való távozásának.


Az olasz védő a nyári átigazolási időszakban érkezett a Milanhoz. A piros-feketék játékjogának felét 4 millió euróért vásárolták meg. A szezon során viszont nem sikerült meggyőző teljesítményt nyújtania, így a klub a januári mercato alkalmával megvált Acerbitől.

A megállapodás értelmében Acerbi játékjogának másik fele visszakerül a Genoához, míg Kevin Constant játékjogának fele a Milané lesz, és a szezon végén 4 millió euróért a másik felét is megvásárolhatják. Acerbi miután távozott Milánóból, a Genoa automatikusan kölcsönadta fél év erejéig a Chievónak.

Francesco Acerbi elmondta, nagy teher nehezedett a vállára milánói munkássága során.

“Nagyon boldog vagyok hogy visszatértem a Chievóba, és elhagytam a Milant, nagy teher esett le a vállamról. A Milan nagyszerű klub, de sok volt a nehézség, így nem tudtam kiteljesedni. Most már nyugodtabban tudok játszani. Sajnálom, hogy nem adtam azt a Milannak, amit szerettem volna.” – mondta a 24 éves védő.

Acerbi fél év alatt összesen 10 mérkőzésen kapott szerepet a Milan színeiben, gólt nem szerzett.

forrás: acmilan.hu