Recent comments

Friss Hírek

PEPE: Egy új igazolás vagyok

Simone Pepe bevallotta, hogy a hétvégi szereplése sikeresen feledtetni tudta azt a két évet, amelyet sérülés miatt ki kellett hagynia.


A 30 esztendős labdarúgó a 88. percben gólpasszt adott, majd megszerezte a győztes gólt a Juventus számára az ausztrál bajnokság legjobbjai ellen.


„Egy új igazolás vagyok. Egy új játékosa van a Juvénak” – nyilatkozta Pepe a Tuttosportnak – „Szeretném megköszönni a barátnőmnek és a kislányomnak, hogy ennyi erőt adtak nekem az elmúlt két évben. Szeretném még megköszönni a szüleimnek és a bátyámnak, hogy türelmesek voltak velem. Persze nem csináltam őrültségeket otthon, nem vagyok az a típus, aki hazaviszi a problémáit, de mint egy profi labdarúgónak, nekem is az a legfontosabb, hogy játsszak. Szerencsés vagyok, hogy a családom végig mellettem volt.”


Pepe mindössze 5 perc alatt eldöntötte a mérkőzést.


„A beadásomból született Pogba gólja, majd 5 perc múlva én is betaláltam. Ez az 5 perc segített elfelejteni az elmúlt 2 évet. Továbbléptem, ez az 5 perc fontos nekem is és a csapatnak is. Nagyon sokat szenvedtem ebben a két évben, de tudtam, hogy túl fogok lépni ezen az időszakon. Most csak csúcsformába akarok jönni, hogy elmondhassam, visszatértem. Allegri kezében lesz a döntés, hogy mikor játszhatok.”


Allegri a mérkőzés utáni nyilatkozatában elmondta, hogy a csapata sok hibát követ el.


„Nagyon sokat dolgozunk az edzéseken, ezért néha akadályokba ütközünk a pályán. Egy jó csapattal találkoztunk, akik sosem állnak meg. Nehéz a felkészülési időszak, de bizonyítani akarunk és napról napra jobbak vagyunk. Nincs időnk pihenni, hiszen a hónap végén kezdődik a bajnokság, és jó formában kell lennünk.”

forrás: juventushungary.hu