Recent comments

Friss Hírek

ARMERO: Nagyszerű klubhoz érkeztem

Hétfő délután 3 óra magasságában megérkezett Milánóba Pablo Armero. 



A kolumbiai játékos első szavai a Milan Channelnek:

“Egy nagyszerű klubhoz érkeztem. Beszéltem Zapatával és Yepesszel, mindketten jó dolgokat mondtak a Milanról. Inzaghi azt mondta, hogy keményen kell dolgoznom és mindent bele kell adnom azért, hogy tagja legyek a kezdőcsapatnak. A világbajnokságot követően a családommal és a barátaimmal töltöttem a szabadidőmet. Most csak az edzésre kell koncentrálnom. A mezszámom? Még nem döntöttem el, hogy melyik mezszámot választom. Boldog vagyok, hogy egy olyan nagy klubhoz csatlakozhatok, mint a Milan” – mondta Armero.

Armero és Diego López  kedd reggel az orvosi vizsgálatokon fog részt venni, majd aláírják szerződésüket. Ezt követően várható a hivatalos bejelentés.


forrás: acmilan.hu