Recent comments

Friss Hírek

CERCI: Nem igaz, hogy megegyeztem az Atléticóval

Hamar megérkezett a “válasz” Alessio Cerci állítólagos Twitter-üzenetére, melyben a Toro csatára köszönetét fejezte ki a Torino vezetői és szurkolói felé, egyben közölte: megegyezett az Atlético Madriddal. 


Az érintett viszont mostanra tagad, állítása szerint ő sosem írt ilyet. 

“Nem igaz, hogy megegyeztem az Atléticóval. Valaki feltörte a fiókomat, talán egy hacker írhatta ki ezeket a dolgokat, nagyon dühös vagyok. Nem tudom, mit hoz a jövőm, de jelenleg a Torino játékosa vagyok, és nem egyeztem meg senkivel.”

Alessio Cerci ezekkel a szavakkal zárta tehát rövidre a spanyolországi kalandjáról szóló találgatásokat – vagy mégsem? Bár határozottan tagadta a dolgot a szélső, képzeljük csak el: ha valóban megegyezett a Matracosokkal, majd ezt idő előtt tudatta is a világgal a Twitteren, vajon nem az azonnali tagadás és a “nem tudom, mit hoz a jövőm”-féle ködösítés mutatkozik a legkézenfekvőbb megoldásnak?

forrás: azzurri.co.hu