Recent comments

Friss Hírek

Batistuta drámája - amputáltatni akarta a lábát

Gabriel Batistuta, az argentin labdarúgó-válogatott, a Fiorentina és a Roma korábbi korszakos csatáregyénisége a TyC Sportsnak adott interjúban elárulta, hogy visszavonulása után olyan fájdalmak gyötörték, amelyek miatt azt kérte orvosaitól, amputálják a lábát.


Batistuta az interjúban arról beszélt, hogy rémálomszerű időszakot élt át visszavonulása után azt követően, hogy a katari el-Arabinál eltöltött évek után 2005-ben visszavonult.

„Miután kiszálltam a ringlispílből, hamarosan azon kaptam magamat, hogy szinte képtelen vagyok sétálni – nyilatkozta a 45 éves korábbi argentin gólvágó. – Egy időben annyira rosszul éreztem magam, hogy nem tudtam kikelni az ágyból, és ott kellett vizelnem. Elviselhetetlen fájdalom gyötört, és azt kértem az orvosoktól, vágják le a lábaimat. Láttam Pistoriust, és azt mondtam magamnak, ez a megoldás.”

„Az orvosom azonban nem akarta, azt mondta, őrült vagyok. Dolgoztattam a jobb bokámat, de a helyzet nem javult. Az a baj, hogy nincsenek porcaim és inaim, a nyolcvanhat kilómat csak a csontok tartják, és ez halálos érzés volt. Nagyon lassan javult csak a helyzet, most már jobban vagyok, de nagyon hosszú ideig tartott [a szenvedés]” – mondta Batistuta.

Az argentin válogatottsági gólrekorder azt mondta, a sport is segítségére volt a szinte szó szerinti talpra állásban, ugyanis újra kezdett edzeni, és ma már eljutott oda, hogy amatőr szinten, különösebb megerőltetés nélkül ismét képes labdába rúgni. 

Batistuta a visszavonulása után két évig az ausztráliai Perthben élt, majd 2007-ben költözött vissza hazájába. Ugyan megvannak az edzői papírjai, szakvezetőként nem próbálta ki magát, a 2006-os vb idején televíziós szakértőként dolgozott, majd évekig csak saját vállalkozásaiban tevékenykedett, mígnem 2012-ben a Colónnál vállalt munkát, és másfél évig a Santa Fe-i klub technikai vezetője volt. 

forrás: NSO