Recent comments

Friss Hírek

DE SANCTIS: A Roma előtt csodálatos jövő áll

A Roma sérült kapusa a nyári edzőtábor negyedik napján adott interjút az újságíróknak a délelőtti edzést befejeztével.


A Roma van olyan jó, hogy bajnok legyen?

"Örülök neki, hogy egyesek ilyen elvárásokat támasztanak. Minden csak rajtunk múlik és azon, hogy mennyire keményen dolgozunk. A klub remek átigazolási szezont vitt végbe eddig és meglátjuk, hogy mi lesz mostantól szeptember 2-ig, de én magabiztos vagyok. Ez a csapat van olyan erős, hogy megállja a helyét mindhárom fronton."


Benatia?

"Mehdi a felkészülési időszak kezdete óta nagyon elszánt. Tavaly sokan panaszkodtak amiatt, hogy játékosok mentek és újak jöttek. Vannak bizonyos esetek, amikor áldozatokat kell hozni és nem fogsz mindig veszíteni, azokból bizony hasznot húzhatsz. Senki nem gondolhatja azt, hogy egy játékos távozása hatalmas különbséget eredményez egy csapat szezonjában. A csapat tagjain múlik, hogy bebizonyítsák, a menedzsment jó döntést hozott."


Nem túl öreg ez a csapat?

"Én kezdek egy kicsit az lenni és természetesen nem játszhatok örökké, de csak azt követően szeretném szögre akasztani a kesztyűimet, ha nyertem valamit a Romával. A szurkolóknak nincs miért aggódniuk, a Roma előtt csodálatos jövő áll és a csapat versenyképes marad."


Mit hoz a következő szezon?

"Remélem, hogy a legnagyobb öröm még csak most jön majd és el fogjuk tudni érni. Intenzív szezon áll előttünk és a sok meccs több energiát igényel. Én teljes mértékben a feladatra fókuszálok. Ezt a csapatot győzelemre építették és remélem, hogy már ebben az évben sikerül learatni a jutalmat. Én érzelmileg is nagyon kötődöm ehhez a csapathoz, ez az, amit az edző a tavalyi szezonban elért. Nagyon ambiciózus és optimista vagyok, de szerénynek kell maradnunk, a kemény munkára kell összpontosítanunk, ez a siker kulcsa."


forrás: asroma.hu