Recent comments

Friss Hírek

SIRIGU: Buffonnak köszönöm

Salvatore Sirigu úgy esett be az olasz csapatba mint Pilátus a Crédóba, azaz a Hiszekegybe.


Az angolok elleni meccs reggelén telefonhívásokat kapott otthonról Sirigu, ismerősei azt kérdezték, igaz-e, hogy Gianluigi Buffon sérült?

- Nem tudtam, de később Cesare Prandelli kapitány megüzente, készüljek, mert Buffon bokája fáj, és én védek – mondja a Paris SG 27 éves kapusa. – Nem izgultam, tudtam, valamikor lesz erre lehetőségem.

És jól is védett az Anglia ellen megnyert 2-1-es csoportmeccsen.

- A meccs előtt Gigi is biztatott, elárulta, Prandellinek azt mondta, nyugodtan bízzon meg bennem.

Sirigu arra a kérdésre, most vajon végig ő véd-e az itáliai gárdában, grimaszt vágott.

- Ezt honan tudjam? Buffon óriási egyéniség, mindössze annyit mondhatok, most már kilencszeres válogatott vagyok. A többi Buffon bokájának és Prandelli döntésének függvénye.

 


forrás: Futballista.hu