Recent comments

Friss Hírek

Jovetics: Conte segítségével tovább fejlődhetnék

Sztevan Jovetics egyértelművé tette, hogy idén nyáron mindenképp távozni szeretne a Fiorentina labdarúgócsapatától, és azt sem titkolja, hogy legszívesebben a Juventusban folytatná.


„Úgy érzem, Conte segítségével tovább fejlődhetnék, kölcsönösen tiszteljük egymást” – utalt a Juventus edzőjére Jovetics.

A montenegrói támadó úgy véli, ő minden tőle telhetőt megtett az elmúlt években a Fiorentináért, így szerinte megérdemelné, hogy a firenzei klub engedjen a 30 millió eurós kivásárlási árából. 

„Öt kemény idényt lehúztam a Fiorentinánál kétezer-nyolc óta – nyilatkozta Jovetics. – Úgy érzem, minden tőlem telhetőt megtettem a csapatért, többet már nem adhatok. Fiatal vagyok és nagyra törő, így normális, hogy máshol is ki szeretném próbálni magam. Szerintem ebben nincs semmi rossz. Firenze és a szurkolók mindig azt akarták, hogy őszinte legyek, nos, az vagyok. Új motivációra van szükségem, és arra, hogy egy szintet lépve egy topcsapatba igazoljak. A Fiorentina segítségével szerepelhettem a nemzetközi kupaporondon, most már azonban nyerni is szeretnék Európában valamit.”

A Juventus mellett az Arsenal, a Manchester City, a Chelsea és a PSG is felvetődött Joveticcsel kapcsolatban, ő azonban nem tagadja, hogy a torinói lehetőség nagyon csábító számára.

„A Juve már egy éve érdeklődik irántam. Azt mondták, hogy engem akarnak, és a kívánságlistájukon Zlatan Ibrahimovic, Carlos Tévez és Gonzalo Higuaín előtt szerepelek. Kinek ne legyezné ez a hiúságát? Az enyémet biztosan, és szerintem ennek elismerése nem számít árulásnak. Úgy érzem, Conte segítségével tovább fejlődhetnék, kölcsönösen tiszteljük egymást – utalt a Juventus edzőjére Jovetics, aki azonban máshol is el tudná képzelni magát. – Megvizsgáltam néhány más lehetőséget is, a Premier League és a La Liga is fantasztikus bajnokság, kaptam néhány ajánlatot, meglátjuk, mi lesz ezekből.”

A 23 éves játékos úgy gondolja, tett annyit a lilákért, hogy most ne nehezítsék meg a távozását.

„Andrea Della Valle elnök úr tudja majd, mit kell tennie – folytatta Jovetics. – Azt kérte tőlem, mondjam el neki, mit szeretnék, ezt pedig már megtettem egy ideje. Most ezt elmondom nyilvánosan is, hogy mindenki előtt egyértelmű legyen. Az áramat nem én szabom meg, de őszintén szólva a harmincmillió eurós ár nem könnyíti meg a helyzetet. A szerződésemben van egy záradék, amely értelmében harmincmillióért elvihetnek, és a Fiorentina nem enged ebből attól függetlenül, hogy én mit szeretnék. Sok szép pillanatot átéltem itt, még sérülten is vállaltam a játékot. Remélem, hogy a szurkolók értékelik, hogy ezt értük, a csapatért és a klubért tettem. Gyerekként érkeztem Firenzébe, felnőttként és jó játékosként távozom. Ezt mindenkinek köszönöm.”

forrás: NSO