Recent comments

Friss Hírek

Ambrosini: Mindenkinek köszönöm a csodálatos 18 évet

Massimo Ambrosini csodálatosnak nevezte a Serie A-ben szereplő Milannál töltött 18 évet, és nem zárta ki, hogy aktív pályafutását a Fiorentinában folytassa.


Mint ismert, a 36 éves középpályás 18 év után távozik a Milantól, miután a klub nem hosszabbítja meg lejáró szerződését.

„Nem könnyű. Érzelmes ember vagyok. Eldöntöttem, hogy nem akarok beszélni pár napig a történtekről, mert nem akartam felfűtött hangulatban valami olyat mondani, ami nem lett volna fair a klubbal szemben, amelyben tizennyolc éven át játszottam” – mondta Ambrosini.

„Mindenkinek köszönöm, különösen Silvio Berlusconi elnök úrnak, Adriano Gallianinak és Ariedo Braidának. Csodálatos volt az itt töltött idő, ezt a tizennyolc évet soha nem fogom elfelejteni” – tette hozzá az együttes korábbi csapatkapitánya.

„Nem az én dolgom elmondani, hogy a klub jó vagy rossz döntést hozott. Semmi botrányos nem történt. Harminchat éves vagyok, rengeteget adtam a Milannak, amelynek joga volt meghozni ezt a döntést. Jobban szerettem volna, ha más módon tájékoztatnak a döntésükről, de én most azért vagyok itt, hogy köszönetet mondjak” – folytatta Ambrosini.

„Az élet megy tovább. Még mindig úgy érzem magam, mint egy játékos, és továbbra is az akarok lenni. És nem haraggal hagyom el a Milant.”

És hogy hol folytatja? A játékost szóba hozták már az angol West Hammel, valamint a Fiorentinával is.

„A Fiorentina nagyszerű csapat, fantasztikus edzővel és komoly, nagyravágyó tervekkel. Ha megkeresnének Firenzéből, meghallgatnám, mit ajánlanak” – zárta mondandóját Ambrosini. 


forrás: NSO