Recent comments

Friss Hírek

Andreazzoli: Elégedett vagyok

A Roma mestere örül a Fiorentina ellen aratott sikernek, azonban zavarja a sok spekuláció a jövőjét illetően.



A Roma a hosszabbításban szerzett Osvaldo fejessel szerezte meg a győzelmet idegenben a Fiorentina ellen és így négy pontra került a harmadik helytől, igaz a Milan egy meccsel kevesebbet játszott.

"Elégedett vagyok, mert végre hozzá tudtunk adni egy kis következetességet ahhoz, amit eddig elvégeztünk. Egy nagyon erős csapattal játszottunk, akik igen szórakoztató futballt játszanak. Nagyon élveztem a felkészülést a meccsre, majd a mérkőzés alatti taktikai változásokat és kontrákat, amiket véghez vittem. Az első félidő nagyon kiegyensúlyozott volt, majd a Fiorentina komoly nyomás alá helyezett bennünket, de rendeztük a sorainkat és kitartott a védelem. Emellett volt 3-4 veszélyes kontránk is."- mondta Andreazzoli a meccs után.

"Kétségkívül a Fiorentina a szomorúbb csapat, hiszen kétszer is eltalálták a kapufát, de ha számba vesszük azt, ahogy a csapatom a mai meccshez állt, akkor elmondhatjuk, hogy megérdemelten nyertünk."

A mérkőzés előtt az okozott némi zavart a Roma háza táján, hogy a média már tényként kezelte Massimiliano Allegri érkezését a kispadra a következő szezonra, azonban Franco Baldini cáfolta a hírt.

"Fárasztó folyamatosan ugyanazt ismételgetni."- válaszolt a jövőjét firtató kérdésekre Andreazzoli.

"Az zavar engem, hogy az öltözőben mindenki azért dolgozik, hogy a Roma minél jobb helyen végezzen a tabellán, míg ezen kívül mindenki mindenről beszél, csak az ellenfelekről és a feladatokról nem. Mi továbbra is a célunk elérésére összpontosítunk és ez nem éppen a legjobb út arra, hogy segítsenek elérni azt."

Miután Maarten Stekelenburg sérülése miatt már alapból Bogdan Lobont állt a Roma kapujában, majd a román hálóőr is megsérült az első félidőben, így újra Goicoechea állt a kapuba a második félidőre és mutatott be pár szép védést.

"Azt mondtam neki, hogy csak csinálja azt, amit tud és amire képes. Remek formában van és megérdemelte a lehetőséget, hiszen sokat fejlődött és megmutatta a tudását. Szerettem volna megmutatni neki, hogy hiszek benne."


forrás: asroma.hu