Recent comments

Friss Hírek

Rizzoli: Jól vezettem a döntőt, Collina megdicsért

Nicola Rizzoli elsírta magát a labdarúgó Bajnokok Ligája döntője után.


A modenai születésű játékvezető fújta a sípot a Bayern München–Borussia Dortmund (2–1) finálén, és elmondta: Pierluigi Collina gratulált neki a német házidöntő után.

„Egyedül voltam, körbenéztem a stadionban, a szurkolók ünnepeltek, még a dortmundiak is. Megindító volt, megkönnyeztem – árulta el a La Gazzetta dello Sportnak Nicola Rizzoli. 

– Arra gondoltam, hogy jól vezettem a meccset, de meg akartam várni Collina értékelését. Ha valamit rosszul csináltam volna, csalódott lettem volna, és mivel Collinával nőttem fel, így még nehezebb lett volna. Amikor belépett az öltözőbe, csak nézett rám, pár másodpercig csend volt, majd azt mondta, jól teljesítettem."

forrás: NSO