Recent comments

Friss Hírek

Boakye: Bebizonyítom a világnak, hogy mire vagyok képes

Richmond Boakye, aki a Juventus és a Genoa közös tulajdonában van, lenyűgöző szezont futott a Sassuolónál, bajnoki címig vezette őket a Serie B-ben.


A ghánai származású játékos 11 gólt szerzett az előző szezonban, valamint meccsenként átlagban 1.3 gólpasszal vétette észre magát, így kulcsfontosságú játékossá nőtte ki magát a csatársorban.

Boakye egyszerre agilis és kiszámíthatatlan, a megfelelő ütemérzékkel, s képes mind előkészíteni, mind pedig gólt szerezni.


A történelmi feljutás után, a BBC sportriportere, Seth Bennett faggatta a fiatal tehetséget:

„A bajnoki cím? Rettentően boldog vagyok, csodálatos ami történt, ez az egyik legnagyobb pillanat az életemben. Amikor először meghallottam a Juve érdeklődését nagyon boldog voltam, és hálát adtam a mindenható Istennek. Bármit is tesz, az mindig a legjobb, amikor meghallottam a Juve szándékát rájöttem, hogy megvalósítottam amit kért tőlem, a Juve pedig potenciált hozott az életembe. Nem volt rossz ötlet kölcsönadni a Sassuolóhoz. A Bianconeri játékosai megnyerték a Serie A-t az azt megelőző évben, a csatárok így maradtak. Nyilvánvaló, hogy minden játékos szeretne egy nagy klubnál játszani, de bölcs lépést hoztak, a több játékidő fontos volt a karrieremben. Klubszinten, és saját magamat figyelembe véve is nagyon jó szezont zártuk: nagyon izgatott voltam, hogy része lehettem a csapatnak.

A jövő? A bajnokságnak vége, most haza megyek az ünnepekre, majd jöhetnek a VB selejtezők júniusban. Az ügynököm tárgyalni fog a Genoával és a Juventussal is, majd meghozzák az érdekeimet figyelembe véve legjobb döntést. Készen állok visszatérni a Bianconerihez, és megmutatni a kvalitásaimat. Függetlenül attól, hogy a Manchester United, a Real Madrid vagy a Juventus színeiben futballozom, ha megadják nekem a lehetőséget, bebizonyíthatom a világnak, hogy mire vagyok képes. De a Sassaulóhoz is szívesen visszatérek, lévén, hogy a Serie A-ban szerepelnek, és több játékidőhöz juthatnék, de nem tudom mi fog történni. Kwadwo Asamoah az egyik legjobb barátom, rengeteget segített és sokat szoktunk beszélni, ő az egyik, hanem a legjobb ghánai játékos.”

forrás: Juventusfc.hu