Recent comments

Friss Hírek

Conte: Inkább Robbent igazoltam volna le, mint Diegót

Négy évnyi baklövést ismert be Antonio Conte. 


A Juventus vezetőedzője ugyanis elárulta, hogy még 2009-ben azt tanácsolta a Zebrák akkori sportigazgatójának, hogy igazolja le Arjen Robbent, aki azonban a Werder Bremen brazilja mellett döntött.

A már játékosként is Juve-legendának számító Conte akkor még a Sienát edzette, de Claudio Ranieri távozása után az egyik jelöltje volt a vezérkarnak a szakvezetői posztra. 

Ekkor beszélgetett el a torinóiak azóta távozott sportigazgatójával, Alessio Seccóval, akinek erősen különbözött a véleménye az övétől:

„Azt mondtam Seccónak, amikor rákérdezett, hogy nem vagyok biztos Diego képességeiben. Egy hozzá hasonló játékos nem létfontosságú az én rendszeremben. A Juventusnak már így rengeteg támadója volt” – írta önéletrajzában a Zebrák élén eddig két szezonból két bajnokságot nyerő Conte.

„Nem reagált, és egyből megértettem, hogy ő másképp vélekedett az egészről. Kifejtettem neki, hogy inkább egy minőségi szélsőt igazolnék, mint Robben vagy Walcott. Secco és segítői ez után mégis leigazolták Diegót, hogy reményt adjanak a szurkolóknak. Amikor Alessio felhívott, hogy elújságolja a hírt, megkérdeztem: ti tényleg 25 millió eurót költöttetek rá? Erre ő azt mondta, hogy bár drága volt a brazil, de mindenki azt mondta róla, hogy jó játékos.”

A Németországból érkező irányító akkor képtelen volt beilleszkedni Ciro Ferrara csapatába, s mindössze egyetlen balul sikerült idény után máris újra északon, a Wolfsburgban találta magát.

A Conte által javasolt Robben természetesen azon a nyáron a Real Madridból a Bayern Münchenbe igazolt, s két bajnoki cím és egy Bajnokok Ligája-trófea jelzi: jobban döntött volna Alessio Secco, ha Contéra hallgat.

forrás: hatharom.com