Recent comments

Friss Hírek

Ibrahimovic: Olaszország a második otthonom

A svéd fotbollskanalen.se portálnak adott interjút a francia bajnok Paris Saint-Germain világklasszis támadója, Zlatan Ibrahimovic, aki nagy veszteségként élné meg Carlo Ancelotti vezetőedző távozását. 


A 31 esztendős óriás ragaszkodik az olasz trénerhez, megeshet, hogy a szakember távozásával Ibrát is elveszíthetik a párizsiak.

"Egy esztendővel ezelőtt nem terveztem, hogy Párizsba jövök. Az Egyesült Államokba készültem a Milannal, ahol felkészülési mérkőzéseket játszottam volna. Úgyhogy ezúttal inkább nem mondok semmit. Meglátjuk..." - fogalmazott meglehetősen sejtelmesen a Ligue 1 góllövőlistáját 29 találattal toronymagasan vezető svéd klasszis.

Ibrahimovic elmondta, nagyon jól érzi magát Párizsban, ugyanakkor megerősítette elkötelezettségét Olaszország iránt, melyet második otthonának nevezett.

"Ha labdarúgó vagy, jól érezheted magad ott. Úgy bánnak velünk, mint a legnagyobb sztárokkal. Ha elmész egy étterembe, a tulajdonos rögtön közli veled, nyugi, az étterem most a tiéd. Hat évet töltöttem Olaszországban, ez az a hely, ahol a gyerekeim felnőttek. A PSG nemzetközileg is elismert csapat lett, tele kiváló játékosokkal. Már csak egy jó edző kell, én pedig tényleg nem látok senki mást Carlo Ancelottin kívül, akire szükség volna. Nem szeretném, ha elmenne Párizsból. Fontos, hogy azok a játékosok, akik a PSG-hez kerülnek, stabilitást és állandóságot érezzenek a klubon belül. Ha új vezetőedző érkezik, akkor mindent előröl kell kezdeni."

Elképzelhető, hogy Ancelotti távozása esetén Ibrahimovic is búcsút int a piros-kékeknek?

forrás: hatharom.com