Recent comments

Friss Hírek

Totti: Nagyon sok dologról lemaradtam, amit megnyerhettem volna

A Roma veterán csatára úgy véli, amennyiben évekkel ezelőtt a Real Madridot választja, most többszörös Aranylabda és Bajnokok Ligája győztes lenne.



"Volt több lehetőségem is a pályafutásom során, de végül úgy döntöttem, hogy a Románál maradok."- mondta Totti a France Football-nak.

"Nagyon sok dologról lemaradtam, amit megnyerhettem volna. Tudom például, hogy a Bajnokok Ligáját is megnyerhettem volna. Amennyiben anno a Real Madridot választom, hogy háromszoros BL és két Aranylabda győztes lennék és még ki tudja miket nyertem volna."

"Sokkal több lehetőségem lett volna ezeket megnyerni az kétségtelen, de elégedett vagyok a döntésemmel. Egyedül azt sajnálom, hogy nem sikerült több bajnokságot nyernem a Romával." 


forrás: asroma.hu