Recent comments

Friss Hírek

Del Piero: A Juventus a szívemben!

Alessandro Del Piero mikrofon végre állt, és a Sky Sport riporterének újra a Juventusról beszélt azt követően, hogy egy fotókiállítás torinói megnyitóján vett részt. 


Van annak oka, hogy nem volt ott a Cagliari elleni fiesztán?
ADP: „Boldog vagyok, hogy a Juve nyerte meg a Scudettot, nem gond, hogy nem hívtak meg, mert így a klub játékosai léphettek elő főszereplővé. Nem haragszom, a lényeg, hogy jó a Juve.”

Marchisio Del Piero örököse a Bianconerinél?
„Claudio egy kivételes alak a Juventusnál. Nincs hasonlóság közte, és köztem, ő mást képvisel, de egy igazi klasszisról beszélhetünk az esetében. Nagy játékossá vált, és remélem, hogy egyre jobban fogja képviselni a Juventinókat a világon.”

Az Öreg Hölgy a legjobb játékosokat keresi?
„Tevez, Ibra és Higuain is nagy nevek, de egyikük sem a 10-es számmal a hátukon futballozik. Bármelyik csapat jól járna velük, nem csak a Juve.”

A 10-es mez még mindig szabad?
„A Juve – mondja nevetve – még nem lépett kapcsolatba velem, hogy térjek vissza a Bianconerihez.”

A Juvés emlékek?
„A szívembe zártam, a múltam részét képezik, és ez volt a legfőbb a 19 éves karrieremben. Hosszú utat tettem meg fekete-fehérben, soha nem fogom elfelejteni az emberi, és szakmai tapasztalatokat.”

Totti és Di Natale Olaszország főszereplői?
„Látva őket, úgy gondoltom, hogy még én is prímás lehetnék a Csizmaországban, de nem lett volna helyes a Serie A-ban új csapatot találnom magamnak a Juvés kaland után. Megköszöntem a klubok érdeklődését, de a külföldi országokat preferáltam.”

Az emberek szeretete?
„Örülök neki, hogy az Öreg Hölgy szurkolói hogy kezelnek engem, jó látni őket Sydney mezben, mert ez azt jelenti, hogy a szívükbe zártak.”

Bianchi búcsút int a Torinónak?
„Megadom neki a számom, ha Ausztráliába szeretne jönni, biztos találunk neki csapatot” - mondja nevetve. „Egy kiváló csatár Rolando, biztosan fog remek ajánlatot kapni itt is, meg kell találnia a saját útját, és jól fog szerepelni egy másik klubnál.”

Az előző szezon?
„Nagyszerű emlékek élnek bennem, megnyertük a Scudettót a Calciopoli után anélkül, hogy egyszer is kikaptunk volna. Aztán bejutottunk az Olasz Kupa döntőjébe, nagy örömmel tekintek vissza erre, és nem szeretnék a negatív eseményekre gondolni.”

forrás: Juventusfc.hu