Recent comments

Friss Hírek

Felipe Melo: Nem akarok visszatérni Torinóba


Felipe Melo a szezon végén azt szeretné, hogy a Galatasaray a kölcsönszerződés lejárta után éljen opciós jogával és végleg vásárolja meg őt a Juventustól, mert nem akar visszatérni Torinóba.
A brazil középpályás a nyáron igazolt kölcsönbe a török óriáshoz, ahol újra békére talált.
"Gyakorlatilag lehetetlen, hogy újra a Bianconeri mezében játsszak. Nem akarok visszatérni Torinóba. - kezdte a 28 éves játékos. - Mindent megtettem a csapatért, de a Juve szurkolók mégis kritizáltak engem. Ez egy nagyon nehéz időszak volt a számomra. Határozottan a Galatasaraynál szeretnék maradni. Szeretem ezt a klubot, a szurkolók is értékelik, hogy itt vagyok és végre boldog vagyok. Isztambul egy modern város és gyönyörű hely."
A játékos 2009 nyarán 25 millió euróért igazolt a Juventushoz, a törökök 1.5 millióért vették kölcsön, de a szezon végén 13 millióért végleg megvehetik. 

juventushungary.hu