Recent comments

Friss Hírek

Cáceres: Valóra vált az álmom

Martin Caceres elismerte, hogy amikor 2010-ben elhagyta a klubot, nem gondolta volna, hogy egy nap még visszatérhet a torinói klubhoz.

-Még mindig kötődök a klubhoz. Rengeteget kaptam tőlük és lehetővé tették számomra, hogy fejlődjek és megvalósítsam az álmomat. Arról álmodoztam, hogy egy nap visszatérek a Juventuhoz, úgyhogy most nagyon boldog vagyok. Már-már lehetetlennek éreztem a visszatérést."
Cacerest 1.5 millió euróért veszi kölcsön a Juventus, de a szezon végén 8 millió euróért végleg megvásárolhatja a védőt.
"Köszönöm Daniel Fonsecának. Ő nem csak az ügynököm, olyan mintha a bátyám lenne, fantasztikus ember. Három hónapja tájékozatott a Juve érdeklődéséről, úgyhogy azóta reménykedtem. Örülök, hogy valóra vált az álmom."
juventushungary.hu