Recent comments

Friss Hírek

Amauri: Megtisztelő a Fiorentina érdeklődése


Úgy néz ki Amauri megtalálta a számára megfelelő helyet, amely nem más, mint a Fiorentina gárdája, ugyanis Alberto Gilardino eligazol Firenzéből, Amauri pedig szívesen átvenné a helyét.
„Firenze egy csodálatos város, és nem lenne problémám azt illetően, hogy megállapodjak a Fiorentinával, mivel egy ambiciózus klubról van szó. Nagy lelkesedéssel fogadnám őket. A bérem csökkentése nem lenne probléma, mert emiatt aggódok a legkevésbé. Majd meglátjuk a dolgokat, ha ezek a pletykák valósággá válnak, mert megtiszteltetés számomra az érdeklődésük. Azt is szeretném tisztázni, hogy soha nem utasítottam el a Genoát. Kapcsolatban álltam a Rossobluval karácsony előtt, és újabb találkozót terveztünk, de végül nem került rá sor. Az egyetlen klub, amelyet elutasítottam a Marseille volt, mert az általuk kínált szerződés hossza nem volt számomra megfelelő. A Juventusszal való történetem januárban véget ér. Nem akartam, hogy így érjen véget, és nem értem miért haragszik rám mindenki. Nem is akarom megérteni. A legfontosabb számomra, hogy találjak egy csapatot, ahol felépíthetem újra azt ,amit az utóbbi öt hónapban elveszítettem a Juventusnál.” – mondta Amauri a TMW-nek.


juventushungary.hu