Recent comments

Friss Hírek

ROMULO: Sokat tettem azért, hogy most itt legyek

A Juventus új szerzeménye, Romulo elismerte, Torinóba szerződésével egy álma vált valóra.


„Tudtam a klub több hónapon át tartó érdeklődéséről és nagyon örülök, hogy egy győztes csapatba sikerült igazolnom, egy álmom vált valóra. Sokat tettem azért, hogy most itt legyek és mindent meg fogok tenni a Juventus sikerszériájának folytatásáért. Harcolni fogok a maradás érdekében. Pályafutásom során sok ajtó záródott be előttem, de ez már a múlté. Minden tőlem telhetőt meg fogok tenni a klubért, csapattársaimért és a városért. Elégedett vagyok, hiszen újabb lépést sikerült tennem a lassan három esztendeje tartó olaszországi kalandom során. A Fiorentina csapatának is szeretnék köszönetet mondani, amiért meg adták nekem a lehetőséget.”

A 27 esztendős középpályás csapata bajnoki és európai esélyeiről is beszélt.

„Nem könnyű sikert elérni Európában, de biztos vagyok abban, hogy a Juventus sokáig jut el. Számos minőségi játékost igazolt a klub és tovább folytatja a keret megerősítését. Sok erős csapat száll versenybe a bajnoki címért, amelyek között a Juventus is megtalálható. Meglátjuk, mi lesz, de biztos vagyok abban, hogy itt mindenki ugyanúgy szeretne újfent bajnok lenni.”

Romulo több poszton is bevethető és a játékos szeretné kamatoztatni új kenyéradójánál ezen képességét.

„Találkoztam Allegrivel, még ha csak rövid ideig is, de már korábban is beszéltem vele. Megkérdezte, melyik poszton szeretek játszani, azt feleltem, hogy a jobb oldalon szinte bárhol. Azért vagyok itt, hogy a csapat hasznára legyek, ott játszom, ahol számítanak rám.”

Romulo az olasz válogatott színeiben elutazhatott volna szülőföldjére, Brazíliába, amely a 2014-es labdarúgó világbajnokságnak adott otthont, ám erőnléti problémák miatt végül kikerült az utazókeretből.

„Nagyon nehéz volt elismernem, hogy nem voltam a legjobb formámban, valósággal zokogtam. Nagy álmom volt a világbajnokságon való részvétel, különösen Brazíliában, Cesare Prandelli azonban megkérdezte, hogy vagyok, én pedig nem tudtam hazudni neki. A kapitány később megköszönte az őszinteségemet. Szegény családból származom, ugyanakkor elveim vannak. Gyerekként Denilson játéka inspirált, ő volt a példaképem. Fiatalabb koromban a 2-es mezszámban játszottam és nem akartam megszakítani eme hagyományt.”

forrás: juventushungary.hu