Recent comments

Friss Hírek

PJANIC: Hiszek a Roma projektjében, ebben a csapatban és az edzőben

A Roma bosnyák játékosa az Inter elleni mérkőzés után adott hosszabb interjút a Corriere dello Sportnak.


"A következő szezonban szeretnénk a maximumot nyújtani, mert szeretnénk megnyerni a bajnoki címet. Az új igazolások emelték a csapat minőségének a szintjét, a fiatalok pedig nagyon tehetségesek. Nagyon sajnálom Castant és remélem, hogy a sérülése nem komoly."

"Persze nem mi vagyunk az esélyesek, hiszen ott van a Juventus, akik tavaly megérdemelten nyerték meg a bajnoki címet, és ott van még a Napoli is. De majd a pálya mindenre választ ad."

"Én hiszek a Roma projektjében, ebben a csapatban és az edzőben. Emiatt könnyen döntöttem azzal kapcsolatban, hogy maradok."- válaszolt Pjanic arra a kérdésre, hogy miért hosszabbított a Romával.

"Én mindig nagyon jól éreztem magam. 3 éve van már, hogy minden olyan gyorsan történt, már szinte vége volt az átigazolási időszaknak és Luis Enrique mindenáron meg akart szerezni. A klub is bebizonyította, hogy fontos vagyok, így elég könnyű volt a szívemre hallgatni. Mindig ezt teszem, ezt tettem akkor is, amikor hosszabbítottam."

"Kereshettem volna több pénzt máshol, de én ott akarok játszani, ahol boldognak érzem magam. Rómában szeretem az embereket, a várost, mindent, a klub pedig tökéletes a személyes fejlődésem szempontjából. Nyerni fogok ezzel a csapattal és akkor együtt ünnepelhetek majd a csodálatos szurkolóinkkal. Szerintem ez a legjobb egy focista számára, a pénz sosem volt számomra a legfontosabb dolog."

"A tárgyalás azért húzódott ilyen sokáig, mert a szezon közben kezdtük el és emiatt voltak más elfoglaltságok is. Nagyon sok pletyka napvilágot látott, de a vezetőség tudta, hogy maradni akarok és még a világbajnokság előtt alá akarok írni. Ezen kívül minden tök természetes volt."

"Elég komoly csapatok is érdeklődtek irántam, de nem lenne sportszerű, ha megmondanám, hogy melyek voltak ezek."

"Ami Benatiát illeti, nem tudom mi a gond a játékos és a klub között, de azt tudom, hogy neki is ugyanaz a célja, mint nekem, azaz maradni akar. Nagyon sokat hozzátett a sikerekhez a Románál és ezt mindenki nagyon jól tudja. Minden amellett szól, hogy közösen folytassuk."


"Nekem még van mit fejlődnöm, igaz a gól számomra nem értékmérő, bár ha visszanézek az elmúlt szezonra, akkor 5-6 góllal szerezhettem volna többet."

"Zemannak volt egy bizonyos elképzelése a futballról, nem én vagyok az, akinek ezzel kapcsolatban ítélkeznie kell. Nem tudom, hogy ő remek edző-e, vagy sem, ennek eldöntését meghagyom másoknak. Sokan nem jöttünk ki vele. Sokat és keményen dolgoztunk, de mindenféle élvezet nélkül. Garciánál minden teljesen más, ő beszél hozzád, meghallgat és megkérdez. Az emberiessége nagyon fontos, Zemannál ez a fajta kapcsolat nem volt meg. Luis Enrique megtanított más szemszögből nézni a futballt. Mozgások, taktikák, mentalitás. Az egész csapat követte őt, de sajnos nem volt elég ideje és nem volt elég türelem ahhoz, hogy sikeres legyen."

"Ami a bajnokságot illeti, a Juventus nagyon egységes, nem hagynak helyet és ellenük nem lehet hibázni. Ez az, amivel minket is megvertek tavaly, de az idei év más lesz." 


forrás: asroma.hu