Recent comments

Friss Hírek

EVRA: Már most úgy érzem, hogy része vagyok ennek a családnak

Patrice Evra tegnap este debütált a Juventus színeiben egy barátságos mérkőzésen, amelyen az Öreg Hölgy 8-1 arányban legyőzte az indonéziai All Stars csapatot a Gelora Bung Karno stadionban. 


A francia védő Kwadwo Asamoah helyére állt be a második félidőben.



A mérkőzés utáni interjúját egy üzenettel kezdte: „Nagyon boldog vagyok! Köszönetet szeretnék mondani a csapattársaimnak, az edzőmnek, a masszőröknek és mindenki másnak! Nagyszerű fogadtatásban volt részem, már most úgy érzem, hogy része vagyok ennek a családnak.”


Evra úgy gondolja, hogy az ISL All Stars elleni mérkőzés egy jó edzésnek tudható be a szezon kezdése előtt: „Lehet, hogy csak egy barátságos mérkőzést játszottunk, de mindig jó érzés nyerni és gólokat szerezni. Úgy gondolom, hogy mindenki komolyan vette a mérkőzést és jól tettük a dolgunkat. Most a legfontosabb dolog, hogy a Chievo elleni bajnoki rajtra megfelelően felkészüljünk.”


A francia védőt nagyon meglepte, hogy milyen nagyszerű fogadtatásban részesítették őket az indonéziai szurkolók: „Nem számítottam ilyen elképesztő fogadtatásra. Ugyan olyan érzésem volt, mint amikor a Manchester Unitedban játszottam, és ez az egyik oka annak, hogy a Juventusra esett a választásom.”

forrás: juventushungary.hu