Recent comments

Friss Hírek

EL SHAARAWY: Nagyon várom a visszatérést

Az AC Milan tehetséges fiatal támadója, Stephan El Shaarawy a Gazzettának nyilatkozott.

 
Sérüléséről: “A sérülésem már a múlté, egy lezárt fejezet. Mindent beleadtam, hogy visszatérjek és most már készen állok. Olyan lelkesedéssel kezdtem meg a felkészülést, mint még soha. Nagyon eltökélt vagyok, akkor is edzettem, amikor a többiek szabadságon voltak. Tökéletes kondícióba akartam kerülni, mert ennyi időt kihagyni ilyen fiatalon nem könnyű. Sokkal érettebbé váltam. Ezekkel a tapasztalatokkal, legyenek jók vagy rosszak, hamar feln…őtté válik az ember. Fejben erősebb lettem és bizonyítani akarom, hogy még mindig értékes vagyok. A térdem már nem hátráltat semmiben. Nagyon várom a visszatérést. 

Nyomás ami rám nehezedik? Egyáltalán nem zavar, sőt inkább motivál. Annak ellenére, hogy rég nem játszottam tétmeccset magabiztos vagyok, mert elképesztő megbecsülést kaptam a klubtól. Hálás vagyok nekik és ezért mindent vissza akarok fizetni. Arra koncentrálok, hogy visszatérjek a régi formámhoz a Milanban és ezáltal újra válogatott meghívót kapjak a jövőbeli kapitánytól. Mennyit értem el eddig a karrieremben? Talán 60%-t. Mindenben fejlődnöm kell, atlétikailag, technikailag és mentálisan is.”

Inzaghiról és a 4-3-3-ról: “Elképesztő a hozzáállása, mindent megmutat gyakorlatban, amit elvár tőlünk. A lelkesedése és a személyisége rengeteget segít. A felkészülés első heteiben főleg taktikai edzéseket végeztünk. Mindenkinek átadja a lelkesedést, és ez remek, nagyon jó edző. Mit kért tőlem? Főleg pályán kívüli dolgokat. Figyeljek az étkezésemre és az alvásidőmre. 

4-3-3? Ismertek, tudjátok, hogy ez a kedvenc formációm. Jó szezonnak nézünk elébe.”

Európáról: “A célunk csakis az lehet, hogy visszajussunk a BL-be és a top 3-ba. Ez a csapat megérdemli, többre vagyunk hivatottak. A csapattársaim szemében olyan tüzet látok, amivel ez sikerülhet. Ha igazi csapat leszünk, akkor jogosan álmodhatunk erről. Az egység a titok nyitja.”

Balotelliről és Mastourról: “Mario a sok kritika ellenére jól van. Nagyon motivált, hogy dolgozhat, meg akarja mutatni mindenkinek, hogy mit is tud. Bajnok akar lenni és ehhez minden képességgel rendelkezik. Fontos játékosunk.

Mastour? Szobatársak vagyunk és ahol tudok segítek neki. Néha tanácsokat is adok neki. Egy igazi bajnoknak született.”

Szurkolókról: “Megértem a csalódottságukat, de biztosíthatok mindenkit arról, hogy a csapatnak új elképzelései vannak. Türelmet kérünk. Biztos vagyok benne, hogy augusztus végére készen fogunk állni. Magabiztos vagyok, mindenki elkötelezett.”

A közösségi hálóról: “Szeretem és használom is ezeket, szeretek a szurkolóimmal közvetlen kapcsolatban lenni, de visszafogottan használom, úgy, ahogy Inzaghi kérte. Inzaghi szerint a túlzott használata akár 50%-al is visszavetheti a teljesítményt, mert függővé tesz.  

Hajam? Igen, csökkentettem a méretét egy kicsivel. Ne izguljatok, nagyjából ugyanúgy néz ki még mindig!”

forrás: acmilan.hu