Recent comments

Friss Hírek

ASTORI: Nagy a felelősség a csapaton

A Roma nyári szerzeménye az ausztriai edzőtáborban beszélt az első hónap benyomásairól.

 
"Azt vettem észre, hogy nagy a felelősség a csapaton. A Juventus tavaly hihetetlen szezont futott, de szerintem az idei bajnokság sokkal kiegyensúlyozottabb lesz. Ami a játékosokat illeti, ha valaki távozna, akkor azt egyenértékű játékossal pótolnák, de nagyon örülnék neki, ha mindenki maradna. Remélem Benatia is marad, mert vele nagyon jó a kapcsolatom."- kezdte Astori.

"Már hallom a Bajnokok Ligájának zenéjét a fülemben, leírhatatlan élmény lesz. Biztos, hogy nem lesz könnyű a csoportunk és kemény erőpróba lesz mindannyiunknak. Ez a csapat úgy lett összeállítva, hogy minden fronton versenyképes legyen és nem fogunk szégyent vallani."

"Rudi Garcia olyan, mint amilyennek elmondták előtte. Sokat beszél a játékosokkal, tanácsokat ad, nagyon jól meglátja a pályán a gyengébb pillanatokat és nagyon odafigyel a részletekre. Mindenkinek ad mindig feladatot."

"A csapat legalább 60 meccset fog játszani, itt mindenkire szükség lesz, rám is. A mérkőzések bizonyos szakaszaiban sokkal erőszakosabbnak kell majd lennem."

"De Rossi a maga posztján a világ legjobbja, azt pedig remélem, hogy Totti a lehető legkésőbb fog visszavonulni. Nagyon sajnálom Mattiát, hiszen miattam maradt le a világbajnokságról. Magamat illetően is csalódott vagyok, hiszen 3 éven át válogatott voltam és remélem, hogy ez nem egy lezárt fejezet." 


forrás: asroma.hu