Recent comments

Friss Hírek

Roma: Paredes kölcsönbe érkezett

A Boca Juniors fiatal játékosa megerősítette a hírt, miszerint a Romához igazol.

 
A 19 éves játékos távozására áldását adta az argentin klub vezetése, így Leandro Paredes 18 hónapra kölcsönbe a fővárosi együtteshez kerül.

"A Roma játékosa vagyok, nagyon örülök neki, mert ezt akartam."- válaszolta Paredes.

"Egy kicsit viszont meg vagyok zavarodva, mert nem vártam, hogy ez ilyen gyorsan fog menni."

"El sem tudom mondani, milyen fantasztikus érzés, hogy ugyanabban a csapatban, ugyanabban a stadionban és azok előtt a szurkolók előtt játszhatok majd, mint Francesco Totti, a klub ikonja. A Boca szurkolóit elég jól ismerik világszerte, de a Roma szurkolói is híresek. Nagyon várom már, hogy pályára léphessek."

"Ami pedig a sérülésemet illeti, már sokkal jobban vagyok, 10 napon belül újra edzeni fogok. A célom ebben a másfél évben az, hogy elérjem, a végén megvegyen a Roma."- tette hozzá a fiatal játékos. 


forrás: asroma.hu